FRUIT EN GROENTEN IS STEEDS MIJN PASSIE GEWEEST EN DAT ZAL ZO BLIJVEN. DELEN VAN ONZE KENNIS IS EEN ONDERDEEL VAN ONZE MISSIE.

STIELKENNIS BEZITTEN ZORGT VOOR TEVREDEN KLANTEN.

STIELKENNIS IN HUIS HEBBEN IS VAN GROOT BELANG OM VEEL TE KUNNEN VERKOPEN.

 

Dit geldt zowel voor de supermarkt , de fruitspecialist,  de marktkramer en de groothandelaar.

-kennis ligt op verchillende vlakken:

-kennis ivm aankoop van de producten.

-kennis ivm de seizoenen van de producten.

-kennis ivm de kwaliteit van de producten.

-kennis ivm de presentatie van de producten. 

-kennis ivm het verbruik, klaarmaken vh product.

-kennis ivm klantencontact.

-kennis ivm beheer van een afdeling fruit en groenten.

Stielkennis bezitten en over je producten iets kunnen vertellen zorgt voor meer klanten.

Stielkennis bezitten en deze kunnen doorgeven aan je klanten zorgt voor een goede verkoop.

STIELKENNIS BEZITTEN MAAKT HET WERKEN LEUKER.

Stielkennis bezitten maakt u sterk tov de concurentie.

Stielkennis bezitten maakt het werken ook leuker.

Stielkennis bezitten zak zeker zorgen voor klantenbinding.

Stlekennis bezitten zal u zeker helpen bij het goed kunnen aankopen.

Stilekennis bezitten zal u helpen om andere colega's of medewerkers te helpen groeien. 

Stielkennis bezitten zal uw verkoop verhogen.

Met stielkennis en een goed klantencontact bouwt u een trouw klantenbestand op. We zien dit op de markt. Waar staan de meeste klanten? Bij de stielmannen.

  • Stielkennis

    In deze wereld zit de stielkennis meestal bij de iets oudere genertie.

  • Kennis doorgeven

    Binnen deze stiel is kennis doorgeven van het grootste belang.

  • Productkennis

    Productkennis zit meestal bij de familiale bedrijven.

  • Presentatie

  • Kleur

  • Verzorging

Stielkennis bezitten en vriendelijk zijn tegen de klanten zal zorgen voor meer klanten.

Ja naar de markt gaan betekend voor mij nog steeds bijleren.